Måndag

Hejsan! Idag hade vi ''må bra dag'' på skolan. Jag valde musik och vi skrev en låt men vi hann inte klart den men vi ska få göra klart den nån annan. Jag fick sluta tidigare för vi hade ingen tyska så vi skulle jobba hemma men jag glömde det på skolan så he bli inge av! Så jag kan bara chilla hela kvällen! Nu ska jag kolla på dagens avsnitt av STYLISTERNA sen PONNYAKUTEN. Sen ska jag äta middag och chilla vid datorn hela kvällen tror jag. Hare bra!


lite bilder från discot i 7:an tror jag det var...


Hejdå

Kommentarer
Postat av: Alicia

bild nr1..... VIDERKISSE.....

2011-02-14 @ 15:17:03
URL: http://fredrikwarg.blogg.se/

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0