Lördag

Hejsan! Igår var jag på skolan och sen for jag och mamma och handlade sen hem och åt middag sen kom Angelina och hämtade upp mig så for vi och handlade med  hennes mamma och då köpte jag godis osv. Sen for vi till ina och sen till ridhuset och Angelian och amanda hoppade sen for vi hem och då lämnda dom mig här sen kolla jag på tv lite och sen somna jag.

I morse när jag vaknade sprang sonja ut utan koppel men mamma hitta hon fort. Sen har skotern blivit lagad och idag blev den klar så mamma och filip har varit och hämtat den så nu går den at köra tror jag. Idag vet jag inte vad jag ska göra men jag hittar nog på något.

Imorgon ska jag kanske på gympa om nån annan ska dit. Sen hem och sova.

På tisdag har vi friluftsdag och jag ska till bygdsiljum och åka slalom.




Ha en bra dag!
Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0