Lördag

Hejsan! Jag har sovit hos Angelina inatt. Vi chillade mest hela kvällen igår. Fast vi var ju på ridhuset också. Jag fick rida pedro och han hade inte blivit riden på en vecka så han var ganska pigg i början men efter ett tag gick det bättre men han är så mycket häst att rida och då vet jag itne riktigt hur mycket jag ska göra för att han ska gå fint men det gick ändå bra! Jag tränade inte på något speciellt utan bara red runt litegrann. Lite skänkelvikningar osv. Sen travade vi av ponnyerna barbacka och pedro var så fin i slutet när han verkligen slappnade av! Vilken stjärna han är! Jag hoppas på att få rida han någon mera gång:]

Idag vaknade vi klockan 9 så vi fick sovmorgon för Anette släppte ut hästarna. Vi gick ner och åt frukost sen ut i stallet och så red Angelina Vanillin och jag fotade dom sen gjorde vi klart och då for Angelina ut på Bella och red och mamma kom och hämtade mig. Nu har jag duchat,ätit och suttit här en stund. Nu ska jag och mamma till stan och handla mat!


Bella<3!

Hare bra!
Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0