Hoppspecialen

Hejsan! Nu har jag kommit hem från hoppspecialen. Jag red mickey. Som vanligt. På uppvärmingen kändes han väldigt ostyrbar coh brydde sig inte om vad jag ville men det var för vi provade ha på översta ringen på pessoat men det gick inte alls så vi flyttade ner det igen. Då gick det lire bättre men han flyter ut så mycket i kanterna och då blir det lite svårt för jag håller inte om nog mycket med ytterhjälperna. När vi började hoppa var han hur fin som helst! Han var inte för pigg och inte för seg heller. Utan laagom. Vi hoppade också en liten bana som man verkligen skulle vara uppmärksam på och det gick faktiskt bra det med! Mickey var bara lite trött i slutet men det funkade ändå. Sen travade vi av dom och skrittade av dom sen gick vi in i stallet och så åkte vi hem. Nu har jag duchat och ätit kassler och matvete elelr nått. Nu ska jag gå och lägga mig och kolla på 112 - på liv och död.



Miskey(L)


Godnatt

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0