Fredag

Hejsan! Idag var det sista skoldagen för veckan! Ohh, gud så skönt det var. Vi såg nästan bara film på alla lektioner förutom en där vi hade prov men jag fatta ingenting så det var inte så joobbigt. Sen åkte jag med Angelian hem til henne och red med henne. Bella var snäll och lite skvättig som vanligt. Sen gick jag hem med min tunga väska i min hand men det gick bra. Sen förföljde jag plogbilen som körde på cykelvägen också. Men nu är jag hemma och har just varit och städat mitt rum och nu ska jag snart äta lövbit och pommes med beasås till middag! Sen packa lite saker och dra till holken och vara där inatt! Blir nog roligt! Hoppas vi ses där!





Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0