Fredag

Hejsan! Skola idag igen. Vi bakade massor i cafeét på skolan och sålde till dom som ville köpa. Dom vart slut fort så vi var tvugna att baka mera men det gick bra ändå. Vi tjänade pengar också! Sen hade vi Svenska prov och jag hade inte tränat nått men kunde ändå hyffsat mycket. Sen åkte jag med kvart över 2 bussen hem och nu har jag varit ute och fotat och nu ska jag börja göra någon mat. Ska kolla om vi ahr nått gott! Ikväll ska jag kanske filma Angelina när hon rideer på ridhuset.



sonja<3


Hejdå

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vilken söt hund ! =D

2011-02-20 @ 14:02:43
URL: http://teamvovve.blogg.se/

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0