Fredag

Hejsan! Igår hade jag inte tid med att sitta vid datorn. Jag hade skola och efter skolan var jag med Angelina tills på kvällen sen gåkte jag hem och duchade och sovde. I onsdags hann jag inte uppdatera efter skolan för jag hade hoppspecialen så jag åt middag direkt jag kom hem och sen for jag till Angelina och efter hoppspecialen duchade jag sen gick jag och sovde.

Idag har jag varit i skolan. Vi bakade kladdkakemuffins i holken och fick ihop 455:- Så jag är jättenäjjd med dagen! Och så var jag med trevliga människor där också och bakade! Det är alltid så roligt då! Efter skolan åkte jag buss hem till Angelina och vi red sen åkte jag med dom hem för dom skulle och hanlda. När jag kom hem åt jag sen har jag bakat och varit social med Filips kompisar. Men nu har dom åkt iväg med skotern så nu kollar jag och mamma på let's dance. Och nu har jag fixat lite med tårtan jag ska ta med på US-mötet som är på Söndag. Nu sk ajag go och sova. Vi hörs imorn!


Imorgon ska jag fara och fota Therese och Elle sen följa angelina kanske till ridhuset och filma henne när hon rider.




Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0