Dag 8 - Djur jag har haft

Sackarias han var den första som jag minna iaf. Han var så god och snäll men vi var små och filip var alergisk så vi for till sjukhuset och så fick han en spruta och somnade in. Sen dagen efter så hade vi en sticka som såg ut nästan som en nål där det stod ''cake stick'' och jag trodde ju att det var sprutan men mamma sa att det avr en kaksticka...


Svea
är en av dom. Hon var den bästa katt jag någonsin har haft och kommer alltid att vara det! Hon mjauade hela tiden och var aldrig tyst så man visste att hon fanns där hela tiden. Hon var den mysigaste katten ever! Men hon blev påkörd av en bil eller något. Vi vet inte vad som hände men hon kom hem med ett jack i benet där det inte var nå hud och hon kissade blod och mådde jättedåligt så vi tog bort henne.
(hittar tyvärr ingen bild på henne..)

Svante han löste hår men var ändå gullig! Han gillade att avra ute och jaga råttor och komme hem med dom och visa upp dom. Men han var rar och go! Men han löste för mycket hår tyckte mamma så hon tog bort han...

Louise
han fick vi av Li häman aktell och han var också snäll och söt och rar(L) men han dog på skolavslutningen 2010 så då var vi kattlösa igen och ahde tänkt ta en til katt men vi har en hund nu som hatar katter så he bli inge av.

Men här har ni en bild på louise



Kommentarer
Postat av: Sofie

Du har jätte bra blogg!

Och jätte fin header! Vem gjorde den?:)

2011-02-01 @ 16:42:30
URL: http://baratrixies.blogg.se/

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0