Världens bästa människor!

Hejsan! Helgen äger och jag lever livet med mina underbara vänner. Denna helg måste nog vara den bästa på länge tror jag. Dn började med att igår var jag med nathalie, josse och olivia L. vi hAe en underbar kväll men myyycket prat, mys, idol, mera prat och jag och Nathalie sov hos Olivia. Idag har vi varit på stan ett gäng brudar. Träffade även världens bästa lollo. Nu ska jag och Nathalie äta pizza sen mandarin och glass sen sova med stora bokstäver! Vi är så sjukt trötta efter denna helg. Imorn ska jag med mamma till stan och köpa jacka och skor sen hem och på holken. Sen slutar min helg där.

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0