I wish it weren't so

Hej! Skolan gick bra idag, gjorde klart min onepiece som blev supermysig men ska ändå ta tillb aka på måndag för det är lite småhål som jag måste laga.. Sen fick jag IG på HK provet så skulle göra klart frågorna hemma som jag hade fel på tills imorgon och smart som jag är så glömde jag det självklart på skolan.. men som tur är så har dom redan skrivit betygen men antar att jag får IG i HK då..
Ikväll var det hoppspecialen och red mickey, gick ändå hyffsat med tanke på hur lite jag ridit på sistonde. Har varken orkat eller haft tid till det. ska även sluta rida på ridhuset.. känner att det blir för dyrt och ska kanske börja göra en annan sak som ni kanske får veta nån gång.
Skola imoron sen hem och sova och äta middag sen holken och sova.
Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0