En vanlig torsdag för Olivia

Hej! En vangli torsdag ser ut såhär för mig att jag kliver upp och klär på mig. Tar på mig jackan och åker med bussen till skolan. i skolan har jag vanliga lektioner som tillexempel matte, so arbetspass osv. Åker hem men kvart över 3 bussen och sätter mig vid datorn. Jag sitter oftast vid datorn till maten. Äter middag oftast när mamma kommer hem. Sen sätter jag mig vid datorn igen och sitter där till ca halv 7 då jag oftast åker till holken. Annars sitter jag vid datorn tills jag är less (det vill säga aldrig..), då går jag och duchar sen sover jag.
Det var en vanlig torsdag för mig men såklart kommer saker emellan ibland också. idag bjöd jag, linn och Lovisa på Julmust, kakor och godis i klassen eftersom vi säljer kakor och så får man provburkar så vi åt upp dom.. hihi
Ikväll får vi se om jag vågar åka med Erik till holken på hans moppe eller om jag stannar hemma och är duktig och jobbar matte.. vi får se!
min onepiece i en väääldigt dålig bild. jag lovar ni ska få en bättre nån gång;)
Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0