brought me some more

Hej! hann inte uppdatera igår och inte i förrgår tror jag. Me har gjort andra saker som haft massa prov och läxor osv. Iaf så hare ju varit skola hela veckan och igår var jag på holken och bakade.. sen sjöng vi lite karaoke och va i gympan. Vi kollade på Idol också! härligt att moa åkte ut! men såklart ska ROBIN vinna tycker jag!
Idag har jag, mamma och Nisse varit i stan hela dagen. Vi for i morse halv 11 och gick på stan och shoppade kläder, köpte en bandeau och en långärmad på gina. Vi fikade och jag fikade räkmacka! sen vare bio och vi såg jägarna 2.. jag hade förväntat mig en komedi men såklart var det en drama och mycket äckliga saker och sånnahär då det är knäpptyst och så hoppas det fram saker.. lite läskigt men vågade ändå kolla nästan hela tiden!
När jag kom hem packade jag lite saker och åkte till Angelina. Här blev jag bjuden på tacos sen gick Angelina ut i stallet så jag åkte med Tina och Hampe till kåge och köpte godis till ikväll! Vi ska bara chilla och kanske kolla på nån film ikväll, lika mysigt som vanligt med våra chillkvällar!
Ni får ha det fint!
puss♥

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0