Tonight, yea baby, tonight

Hejsan! Idag var det skolan på förmiddagen. Efter skolan tog jag bussen hem och bytte om och gick till erica för att rida. Jag fick rida ville först och vi skrittade ut och hon red maggan. Han var lite seg men det är för han är behandad eller nått i framknäna så han ska skrittas i 1 vecka eller nått så då fick jag göra de! Det var superkul att rida nån annan häst! Han var så mkju och härlig att rida! Sen frågade Erica om jag ville prova rida Lisel så jag gjorde de en liten stund. Fick också prova hoppa ett litet hinder i trav och det var värsta drömmen att rida henne! Nog för tt hon är stark och så men jag skulle abbsolut inte säga nej till en sån häst! När jag ridir klart gick jag hem och åt middag och duchade sen tog jag moppen till holken men det var sjukt tråkigt där som vanligt.. lite sociala människor men annars var allt som vanligt. och nu har jag kommit hm eoch ska nog lägga mig i sängen och sova nu.
Ska ju till skolan imorgon och på lördag ska jag rida Ville igen! blir nog superkul!=)
haha kvällens outfit som jag ÄLSKAR!! har på mig den typ hela tiden;)
/olivia

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0