Sommarkaka

Hejsan! Idah har jag varit med Angelina. Vi har suttit vid datorn ett tag sen bakade vi pitekaka som blev misslyckad och kladdkakemuffins som blev hur goda som helst! När vi bakat kalrt skulle dom äta middag så jag for till Na och Nam en liiten stund sen for jag också hem och åt middag åt jag och mamma vårrullar som vi fick av na och ris till! Det var supergott! När vi ätit klart tog vi bilen till kåge och handlade massa mat så vi har resten av månaden! Det faller typ ut saker ur kylen när man öppnar den så det är smockat och jag menar det! När vi kom hem stoppade vi in alla saker överallt som vi hade handlat och så bakade jag en sommarkaka! Jag ska nu gå ch skäran upp den och stoppa den i frysen så den inte blir gammal och torr!

/olivia

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0