Skolan då

Hej! Skola idag då. och när jag kommer till skolan får jag veta att vi har skolfoto och jag är alldeles nyvaken och världens fulaste som man är på skolan. ni vet inget fixad och risig i håret osv. men jag var med endå.. Jag såg skit ut. Sen när vi tog porträtt blev ju inte heller någon höjdare för den delen.. Men men.. På lunchen for jag till pappa och t lunch.Eller for på Ica först och köpte nudlar och hallonsoda :') Slutade skolan 10 över tre och nu har jag tagit mig till pappa och vi ska snart äta middag sen tar jag 16.30 bussen till kus och rider hos Erica. Ska skritta ut på Ville :) Sen kommer pappa och hämtar mig så far vi hem och kollar på halv åtta hos mig och ROBINSON!! som börjar ikväll!
/olivia

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0