Rolling in the deep

Hejsan! Imorse vaknade jag av tvättmaskinen som mamma hade startat och den är typ just berdvid mitt rum som jag sover i.. Men det var nog lika bra så jag inte sover bort hela dagen som jag brukar göra. jag tycker att jag har blivit lite bättre på att kliva upp i tid och det är nog bra inför skolstarten som är snart... Åhh.. kommer inte orka men ska verkligen göra mitt bästa nu sista året iaf så länge jag orkar.
Idag ska jag nog vara med någon kompis av något slag. Kanske blir att ta en promenad eller nått också. Sen ska jag klippa gräset klart (klippte ju halva igår). Sen får jag se vad dagen har att bjuda på helt enkelt.
Sjukt dukigt!
/olivia

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0