Kladdkakemuffin med koolakräm

Hejsan! Idag har jag varit med Therese hela dagen. Vi har städat ur husvagnen som vi sov i, ätit frukost, ätit lunch, bakat kladdkakemuffins med kolakräm på, kollat på TV, kört Wille, ätit middag, fotat och bara varit, pratat osv :)
Nu har jag tagit mig hem och ska snart gå och ducha sen ska jag gå och sova för imorgon väntar en nu dag och jag ska fara till Therese klokan 10 och vi ska baka mycket imrogon! På kvällen börjar ju hoppspecialen så jag ska fara dit från Therese och rida sen filma Therese och Wille som rider i gruppern efter mig. Sen ska jag hem och ducha och kolla lite på TV och kasnke hinna sitta här sen ska jag väll sova antar jag.
/olivia

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0