Hoppspecialen

Hejsan! Nu har jag kommit mig hem från att ha varit och hjälpt Na med hennes nya Ipad hon fick igår då hon fyllde 39 år!
HOPPSPEIALEN: Jag fick rida mickey som vanligt och idag var det extra jobbigt för både mig och mickey. Han var svettig efteråt och jag lika så! Under själv ridpasset så gick han ganska bra. Var lite seg men lyssnade ändå bra. Jag glömde sporrarna hemma det var kanske därför han var lite seg för jag har nästan alltid sporrar på han när vi hoppar. Efter att jag ridit filmade jag när Therese red Wille i hoppspec efter min grupp! Det blev inte så mkt filmande men lite iaf. Sen körde jag moppe hemmåt och så for jag till Na och har fixat ite där och nu har jag suttit och försökt gjort en ridning av våran övning vi gjorde på hoppspec men jag är värdelös på paint och jag har inte ps så dethär får duga! Här kommer min vackra ritning!


Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0