hoppspecialen ikv då!

Hejsan! Idag var det skola som vanligt. Vi hade ingen tyska så for till pappa en stund och åt även lunch där. Efter skolan for jag och fixade praoplats och ska vara på ICA vecka 44 och 45  ;) det blir nog superbra hopppas jag! :)
När jag körde moppen hem så dör den bara och jag tar mig ingenstans. Stog och kickade och försökte med allt möjligt i minst en halvtimme!.. asså serriöt! det har hänt så flera gånger och det var då kvar soppa men får väll tanka så kanske det blir bättre! Så jag tog bussen cirka en kilometer.. haha lata jag men var helt slut efter att ha kickat så mkt.. Så nu står moppen mitt i ängarna en bit bort.. får hämta den när jag ska till ridhuset och ta med mig bensin.. hoppas det inte är nått allvargit problem för jag vill köra moppe så länge inte snön kommer!



Ikväll är det hoppspecialen och jag ska förmodligen rida mickey!




/olivia

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0