HOPPSPECIALEN

Hejsan! Hoppspecialen gick super idag! Allt kändes superbra och jag orkade rida ihop mickey hela tiden! Han ville inte riktigt fatta höger galopp men i slutet blev det bra! Det var intervallträning idag och mickey var pigg och på som vanligt när han börjat galoppera  igång! Men han var lite seg i början när vi travade igång dom. I slutet fick vi hoppa 2 språng också på en oxer och ett räcke! Superhärlig känsla jag ahde då! Synd bara att jag hade fel galopp efter hindrerna.. men jag gör nått fel men jag tror jag gör rätt men ska träna på de och vika in tårna!
Nu ska jag kika lite på TV'n, ducha och sen sova! skolan imorn you now...
/olivia

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0