Fredag

Hejsan! Idag har jag varit med Angelina och filmat henne och Bella när dom hoppade läskiga hinder. Sen har jag och mamma haft en rolig kväll med sjukt god mat sen en moppetur till kåge och skulle överraska pappa erik och filip med att komma men när vi kom dit var det ingen hemma så vi fick vänta på dom ett tag men dom kom hem tillslut. Vi såg en superbra men läskig film tyckte jag och nu har jag och mamma tagit moppen hem igen och hon kollar på TV och jag ska se kart filmen monster till svärmor. Och jag kan bara säga en sak om den filmen och det är att jag har ändrat min favvofilm till denna, helt sjukt så bra den är! alla borde se den om ni gillar romantiska komedier!
denhär bilden är från music and lyrics, en annan film jag har kollat på idag som också var sjukt bra!!! =)

/olivia

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0