Fredag

Hejsan! Idag var det skola som vanligt nu igen. På gympan badade vi på kågebadet sen gick min moppe sönder.. Vi har inte fixat det än men kanske imorgon om erik har tid! Tur man har bröder ibland! Efter skolan for jag hem och ducha och sov från typ 3 till 6.. så jag sov 3 timmar och det var hur skönt som helst! Ikväll har jag varit en sväng till pappa sen på holken och det var myisgt att vara där med trevliga människor! Nu har jag iaf kommit mig hem(lånade eriks moppe) och ska snart gå och sova för är trött aven om jag har sovit 3 timmar mitt på dan.. men behövdes nog efter att ha kämpat hela veckan och klivit upp 7 varje morgon..

/olivia

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0