everything i do,i do it for you

Hejsan! Just nu sitter jag hos therese och bloggar från min mobil. När jag kom hit hade hon redan börjat rida så jag tog kameran från ann-brit och satte på mitt objektiv sen började jag fota. Fick några fina bilder men blir ju inte bästa kvallan då det börjar vara ganska mörkt ute på kvällarna nu såhär i slutet av sommaren. Men vi ska nog ta oss genom en iskall och mörk vinter ändå! Just nu sitter vi och kollar på tv och äter popcorn och dricker läsk. Mysigt! Snart ska jag nog börja dra mig hemmåt och sova så jag inte sover bort hela sista dagen av sommarlovet.. (blir tyvärr ingen bild eftersom jag inte kan lägga in nån från mobilen) /olivia

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0