Dålig uppdatering..

Hejsan! Tyvärr så blir det lite dålig uppdatering nu och 1 år frammåt eftersom jag går skola och när jag kommer hem från skolan hinne rjag göra läxorna, äta, ducha och sova. Jag hinner inte så mycket mera och jag orkar tyvärr inte starta datorn bara för att göra ett blogginlägg. Men jag ska försöka göra så gott jag kan men ni får stå ut med lite bloggande. Jag kommer göra ett inlägg per dag iallafall!
Min dag då: Jag vaknade klockan 10 och klev upp för att äta frukost. När jag ätit bytte jag om till ridkläder och for till Erica och mockade sen red jag ville. Vi skrittade i 30 minuter på lite lägdor. Han var lite tittig men det gick bra! Han är en så snäll och go häst så man känner verkligen lugnet när man rider han. han skulle nog aldrig hitta på några dunheter om jag får gissa! När jag ridit släppte jag ut han i hagen och tog lite kort på han med mobilen men det är lite svårt att få dom till datorn för min kabel funkar inte, jag har gjort nått med de men får lägga ut den på BDB/DV så får ni kolla där ist! Jag heter oliviala på BDB/DV om ni vill kolla ;)! Jag for hem och duchade sen tog jag eriks moppe till kåge till pappa och nu har jag just kommit hit och äter godis och dricker cola. Vi ska äta plankstek till middag sen sover jag här inatt!
Vi hörs!
/olivia

Kommentarer
Postat av: Therese

sv. hoppas jag me!:)

2011-08-27 @ 16:23:59
URL: http://kusmarksryttarna.blogg.se/

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0