Dagen + Kvällen

Hej! Inte så bra uppdate idag men här kommer ett inlägg!
Jag har ju som sagt varit barnvakt idag åt Nam. När Na kom hem for vi och handlade. Jag fick både glass och godis av henne! hon är så himla snäll :') När vi hade handlat klart for vi hem till dom och jag och Nam spelade lite kort sen åkte jag hem när jag vann.. HAHA.
Nu ikväll har jag och mamma ätit gooood middag! Vi skulle egentligen bara äta nått lätt men det blev superdupergott tillslut! Sen har jag suttit vid datorn och laddat hem två filmer och nu ska jag fara till therese och vara med henne ikväll! Jag uppdaterar nog när jag kommer hem eller tar med mig datorn och då blir det uppdate därifrån såklart!
nån som kan ge mig lite sånnahär kanske? :')
/olivia

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0