Dagen

Hejsansvejsan! Idag har jag varit med Therese hela dagen nästan. I morse vaknade vi hemma hos mig och for till tandläkaren. Jag hade en liiiiittteeeenn början till ett hål som dom skulle kolla på nån annan dag när skolan har börjat om. Men annars var det bra sa hon! Efter vi varit där for vi på ICA och köpte mjölk och läsk sen for vi till Therese och fotade lite saker hon ska sälja och hennes utrustning. men innan det bakade vi en sommarkaka. När vi gjort det for jag hem och åt middag och fick pengar av Na! Klockan 8 for jag tillbaka till Therese och nu är vi i hennes farmor och farfars husvagn och ska sova här inatt. Imorgon får vi se vad vi ska göra =)
blogg.se lagga så gå int lägga in bild...
Godnatt!
/olivia

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0