California king bed

Hejsan! Guud så fort tiden går.. i början av sommarlovet tyckte man att det aldrig skulle ta slut och nu står vi här.. Sista dagen på sommarlovet är snart slut och imorgon börjar skolan om och allt komemr att vara som vanligt igen..
Vakna - fara till skolan - komma hem - göra läxor, plugga till prov - äta - sova.. Nu kommer mitt liv se ut så cirka 10-11 månader frammåt..
Men nu ska jag sluta tjata om denna skola.. Det ska nog gå bra och jag som lovat mig själv att jag verkligen ska ta tag i skolan i nian.. men så lär det nog inte bli.. det lär nog ligga en massa sömn på bordet när jag går ut inan nästa år.. Aja, jag ska försöka så gott jag kan.
Idag har jag varit med Therese som ni redan vet och vi har inte gjort så mkt. Therese har ridit och jag har filmat och fotat henne och Wille sen for jag hemmåt men stannade till hos Angelina och fotade henne och Vannis när dom red på hennes ridbana. Nu har jag kommit mig hem och duchat och smörjt hela kroppen och ska nu gå ner för att äta seen middag men ska nog få i mig nått gott! Är ju superhungrig! Sen ska jag kolla på TV sen sova!
Kvällens klädsel: Tröja - Cubus , Linne - gina tricot, Byxor - Cubus, Sockar - newbody |
Och så nån supergod mat vi åt för nån dag sen!!
Hejdå
/olivia

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0