Bilder - Vårat hus

Tänkte visa er lite hur jag bor!
Utsidan
Bron
Hallen
Köket
Skafferiet
Eriks rum (där jag sover nu under sommaren)
Toaletten
Filips rum
Trapp upp/ner-gång
Mitt rum
Mammas rum
Jaa, vi har inte så stort hus men det duger åt oss iallafall! Jag tycker bara det är jobbigt att ha stort för då måste man städa så stora ytor då är det lättare att litet. Jag och mamma sover i samma rum men mitt i rummet så finns det en ganska bred mur som ''delar av'' rummet så det blir som två.
Jag sover nere i eriks rum nu under sommaren eftersom det är så varmt uppe i mitt rum och hans säng är mkt skönare att sova i också!

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0