BAKA

Hejsan! Idag har jag och Therese bakat jörnkaka, chokladbollar, falsk tosca kaka, mockarutor och nu har vi bakat klart allt! Állt såg ut at bli supergott men eftersom det är så mycket ägg i allt förutom chokladbollarna så smakade jag inte så mkt av allt men det lilla jag smakade var supergott! Igår bakade vi dessutom kladdkakemuffins och i förrgår bakade vi sommarkaka och allt har blivit hur bra som helst!

Vi har varit ute i stallet och packat ala saker som Therese och wille ska ha på sig på hoppspec. Efter min lektion ska jag filma dom så hon kommer nog lägga upp film på hennes och hannas blogg senare! klicka HÄR för att komma till deras blogg!

Vi ska nog sart äta middag sen halv 6 far vi till ridhuset, vi får se om jag kör moppe eller åker med Therese dit. Sen ska jag hem och bara chilla hela kvällen!



/olivia

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0