2 veckor kvar

Hejsan! Nu återstår endast 2 veckor innan helvetet börjar om igen. men jag tror nog att det kommer att gå bra i nian, alla säger att det är som en ''repetition'' av 7:an och 8:an så jag litar på dom. Dom sägar att åttan är värst och den var ändå inte hur jobbig som helt det var bara på slutet jag var sjukt less och det var nog alla andra också. Men jag ser ändå lite fram emot att komma tillbaka till alla trevliga klasskompisar och vänner man har i skolan.


Idag har jag ätit, duchat, kollat på TV, suttit vid dator och städat litegrann. Nu ska jag gå och ta mig lite äppelpaj som jag har bakat. =) Ni får ha det bra så hörs vi senare!

Dagens klädsel: byxdress - H&M



Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0