Valborgs

Hejsan! Idag är det avlborgs och det vill säga dagen före tävlingen och världens bästa syster Angelina fyller år! Grattis gummsi♥
Annars idag ska jag städa lite i mitt rum som redan är stökigt igen och så ska jag plocka ihop alla saker till tävlingen här hemmifrån. När det är gjort ska jag och mamma fara och hämta finkan vi ska ha och ställa den på ridhuset så den är där imorgon när vi ska fara! Sen ikväll ska jag fara till Angelina och ara med kompisar där och bara ha allmänt kul! Blir nog super :D! Ni får he en bra valorgs så höres vi nog snart!
är sjukt nervös också...
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Alicia

Det kommer gå jätte bra! :D Lycka till sötnos:D♥

2011-04-30 @ 11:52:05
URL: http://fredrikwarg.blogg.se/

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0