trött

Hejsan! Igår var det hoppspecialen. Jag hade virre och et gick itne alls bra kändes det smo. Jag tappade andan efter varje hinder typ och ont i hela kroppen hade jag också. Sen åkte jag hem med Angelina och sen gick jag och sov. Var sjukt trött. Jag hade itne tänkt fara i morse men jag gjorde det ändå för jag hade bakat till caféet så jag var tvungen att fara dit med kakorna. Sen började jag frysa och hostade som en tok hela dagen. När jag kom hem hade jag typ inte ätit nått på hela dagen, eller joo förresten jag åt en kaka men inget mera på skolan. Men jag gick och la mig och sov när jag kom hem och kollade lite på TV sen gjorde mamma mat och jag åt som en gris. Nu har jag ätit klart och räknat pengar. Nu ska jag gå och sova en stund innan hockeyn börjar och om jag vaknar när hockeyn börjar så ska jag självklart se den också! Imorgon vill jag fara till skolan men jag är helt slut nu men om jag vilar mig riktigt ordentligt ikväll så orkar jag nog morgondagen för då ska vi träna till KGB osv. Sen ska jag hem och sova för vi har KGB saken på lördag och så måste jag vila mig inför det så jag orkar hela dagen då också! MEn nu ska jag gå och sova en stund.
....
Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0