Tisdag

Hejsan! En helt vanlig dag idag. Skola, jag stod i caféet med Angelica, konfa och nu sitter jag här och väntar på att hockeyn ska börja. Jag har fikat så mycket idag så jag vet inte om jag orkar äta middag men kanske om jag pressar ner den. Vi ska då äta kebab. Justja! Jag gjorde inte musikprovet idag för vi fick inte göra det för magnus men ignen gjorde motstånd så det är nog lugnt. Så vi får göra det om 3 veckor eftersom vi har prao nästa vecka och efter det har vi påsklov! Så jag har mycket tid att träna till det! Så det känns skönt.



Mickey(L)

Konfalägret(L)


Nu ska jag kolla på stockholm-båsta-stockholm på tv4play!

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0