Städat lite

Godkväll! Ikväll har jag slingat håret som jag redan sagt flera gånger. Kollat på TV. Städat bort en hel del kläder. Bäddat till sängen litegrann. Och sätdat lite allmänt i mitt rum.  Nu är klockan hyffsat mycket men jag är fortfarande pigg. För er som kännder mig så vet ni att jag brukar sova vid den här tiden. Men inte idag! Jag har en känsla av att jag inte kommer somna förrän typ 1-2 tiden inatt men då tar jag sovmorgon imorgon!
Imorgon ska jag fota Angelina på förmiddagen och vara med Kusmarks tjejerna på kvällen. Blir nog en bra dag! Hade tänkte fara en sväng på stan men när Therese skrev att inget var öppet så ångrade jag mig helt och hållet så då får det bli en heldag i lilla kusmark. Men vi får höras imorgon! Godnatt
sankar dig sonja♥

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0