Söndag

Hejsan! Idag tog jag en sovmorgon för första gången på påsklovet och det är sista dagen så det passade ju bra. Jag vaknade klockan halv 11 och det tycker jag räcler som sovmorgon när man vill ut i det fina vädret! Idag är jag hemma själv men jag tror att pojkarna kommer at komma med bilen och hämta mopparna. Sen har jag ingen plan över hur min dag ser ut så har ini inget att göra så kan ni ju höra av er så fixar vi det till både jag och du!
Idag är det 15.6 grader varmt ute och det betyder att jag kommer kanske inte uppdatera så mycket här för jag kommer vara ute hela dagen! Men nu ska jag gå och ducha sen gå ut!

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0