Söndag

Hejsan! Idag ska jag kanske vara med Therese. Vi ska först till stan och kolla på nå skor tror jag sen hem till henne och rida hennes hästar. Dom måste också motioneras såklart. Inatt har jag sovit hos min granne. Jag får pengar för att sova hos dom när hon jobbar. Jag har knappt kollat på hon jag var barnvakt till. Hon sov när jag kom till dom. eller hon somna nästan när jag kom till dom. Sen gick jag hem 10 över 9 i morse så jag var vaken tidigt! Men jag får ju sova hela påsklovet som börjar på riktigt imorgon! Jag ser verkligen fram emot det!
Ha ett bra påsklov för det ska jag ha!
Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0