snyggt...

Hejsan! Nu har mamma slingat mitt hår och jag har duchat. Men när jag tar ur handduken ur håret så har jag en ljus slinga som är typ helvit mitt i pannan eller asså den som är längst fram av allt hår...
Såhär ser det ut..
Men det blir förhoppningsvis snyggare när håret har torkat. Ananrs får jag köra med mössa eller nått ;)!
Men hon ska inte klippa mig för jag har tydligen inte nött hår så det få jag vänta med. Och jag ville ha ljusare i luggen men inte vitt men det blir nog bra.
Nu ska jag kolla på TV en stund tror jag. Sen typ sova. Fast jag är inte trött!
Aja, hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0