Skola

Hejsan! Skola idag. Det är typ härligt att komma till skolan ändå och få träffa alla igen. På gympan spelade jag och josse lite basket och solade lite. Härligt härligt! Det är då lika fint väder idag som det har varit på lovet så hoppas att det torkar fort i backen så det blir sommar snart! På fredag ska jag till ridhuset och ducha Miskey inför tävligen sen ska jag och nellie packa och allt också. När jag kommer hem idag ska jag nog fika bullar och saft eller multi sen ska jag lyssna inför musikprovet som jag kommer få IG på för jag har jättesvårt att lära in mig sånt som är tråkigt osv. Nä nu börjar jag, Hare bra!


Sommar♥

Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0