rubrik saknas

Hejsan! Nusitter jaghos Nellie och michelle och har inget att göra. Vi kollade lite på film men sen somna jag och nu har jag vaknat och tjollrat på litegrann. Vi har ätit godis,ostkrokar och chips och massa gott och nu är Nellie och Angelina ute på vift med mopparna men snart kommer nog Nellie tillbaka för Angelina skulle hem. Men jag kommer itne kunna somna förrän typ nån gång senare så jag kanske är vaken själv tills imorgon och är skiträdd... Men det blir nog bra! Imorgon Vet jag inte vad jag skagöra,eller joo, jag ska fota När nellie och amanda rider Seve, jag tro dom skulle hoppa men är inte säker men blir nog kul det med!

Hejdå!

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0