Onsdag - prao

Hejsan! Prao idag. Jag praoar på skega i Ersmark I måndags fick jag vara i matsalen med dom erica och sören. Jag fick ta fram bröd, hacka sallad, torka bord, fixa stolar, dricka cola, stå i kassan och så vidare. Jag fick göra en hel del saker. På Tisdag (igår) var jag i kontrollen IPV. Där fick jag kolla så att altt var gjort som det skulle och kolla så att det itne var något jack i slangar och sånt. På Onsdag (Idag) har jag fått vara i lagret med Anette Öhlin (Angelinas mamma), där jag fick klistra etiketter, packa O-ringar, hämta saker och sånt. Jag fick sluta tidigare klockan 2 redan och åkte hem med Anette coh hon släppte av mig hemma. Jag har suttit vid datorn sen jag kom hem. Nu ska jag äta och sen kommer Anette tillbaka och hämtar mig igen så jag kan göra deras stall och sen åker vi till hoppspecialen men jag ska inte rida för jag har ont i min hals och det blir inte nå bra om jag rider för det är för jobbigt och då kan jag inte andas. Men jag ska fota och filma dom. Sen ska jag hem och ducha och sova. Imorgon ska jag också praoa i lagret och då får jag säkert göra nått roligt då med. Det är riktigt trevligt faktiskt. Kul med människor man känner och så vidare. Nä nu ska jag gå och ta mig nått att äta så jag hinner innan anette kommer.
sankar...♥
Ha en bra fortsatt dag!
Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0