Ny datorn

Hejsan! Nu funkar min "Nya" dator äntligen! Den har stått och vilat ett tag så nu funkar den prima. Lite seg är den men jag klarar mig för den vart ju gratis istället för att jag ska slösa mina pengar på en ny dator då vi redan har en bra nog för mig! Så nu kan jag ha alla mina privata saker här på datorn. Okej jag kanske itne har så mycket privata saker men ändå! Så nu är jag GLAD!
Och så ska jag vara med och tävla den 1 maj på SRK med Mickey. Jag har änmält mig till 60-70 och det kommer nog bli super! Han är sååfin! Så vi ska in och ducha hästarna på valborgs och gra dom fina och göra klart allt sen far vi på morgonen och jag fixade en dinka också! Super att vi fick låna lottas transport! Den är fin den med! Så nu är jag glad men jag har inte gjort musikprovet på skolan änu så jag har det att gruva mig för för jag har inte tränat nått typ men jag för lyssna och lyssna på spotify nu när jag äntligen har det! Blir nog super :-D
Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0