Ny dator!

Hejsan! Jag har altså fått en ny dator.Eller vi har en som ingen använder och den funkar prima med vista och allt. Okej, vista kanske inte är det bästa men det funkar för att avra en dator som bara stått flera år. Så nu har vi startat upp den och det funkar bättre än denhär jag sitter vid nu. Fast vi har inget internet påd en för vi vill ha ett virusprogram först och sånna saker så jag sitter vid en annan dator nu. Sen har vi fått en datorskärm till den "nya" datorn också! Den är huffsat stor också och sprillans ny! Så det kan inte bli bättre just nu. Då kanske inte jag behöver köpa en ny dator till sommaren då jag får pengar. Då vet ni det också!
Ikväll har jag och Therese varit ute hos hästarna och nattat dom med mat, borstat dom, vårdat alla sår (inte många), Therese och hennes mamma har fyllt vatten och sånt också. Sen kom mamma och hämtade mig och nu är jag hemma. Snart ska jag nog sova för imorgon ska jag kliva up typ halv 8 för jag ska med Angelina till ridhuset där hon ska hoppträna för anna tror jag det var hon skulle göra. Och då ska jag filma eller fota beror på om det är ute eller inne. Hoppas såklart på ute! Sen sk ajag kanske vara med therese om jag hinner och orkar såklart :-D
Bakade chokladbollar igår!♥
Ha det bra!
Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0