NO - sex & samlevnad - PREVENTIVMEDEL

Hejsan! Just nu har jag No och vi har sex & samlevnad och vi är klara med våran uppgift så då passar jag på att skriva här en stund. Sen har vi SO och sen lunch. Till lunch är det potatis och skinkstek. Efter lunch har vi Engelska och Elevens val. Jag har musik och vi ska prata 40 min sen spela 40 min. Blir nog kuligt. Efter skolan ska kjag tydligen på konfa till klockan 5 och sen hem till pappa och äta, byta om och fara till ridhuset och rida. Jag tror vi ska rida ute, hoppas då det!





Hejdå

Kommentarer
Postat av: therese

det ser ut som jag har jättefettigt hår.... :`(

2011-04-27 @ 17:30:46
URL: http://wisehead.blogg.se/

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0