Matte

Hejsan! Det blev att göra en hel del matte ikväll istället för att ducha och sova. Och så har jag städat bort alla saker jag hade med mig till pappa och det avr en hel del vill jag lova! Men det funkade det med! Jag känner mig då stolt att jag orkade ta tag i den där satans matten nån gång! Jag har jobbat typ 40 uppgifter ikväll och det känns så himla skönt när man inte behöver stressa imorgon på den lektionen då man kan bara slappa hela tiden. Jag har lite svårt att koncentrera mig när det blir mycket ljud och alla pratar med en och man tappar en uppgift man har hållt på med jättelänge sen är jag supernyfiken och det fgör inte saken bättre på nått sätt alls.. Så då är det tur att man kan ta hem och jobba om man kommer efter i nått ämne.  Men nu har jag fattat det här avsnittet så jag klarar nog det här provet också! Sen har vi NO-prov i Sex och samlevnad nästa onsdag och det kommer nog också gå super för jag kan typ redan allt från pappret! Har redan pluggat sönder... Nä nu måste jag gå och sova! Vi får höras imorgon!
Godnatt!♥

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0