Lördag

Hejsan! Idag är det Lördag och jag har ingenting planerat under dage. Jag hörde nått om rensa Angelinas rum men vi får se hur det blir med den saken. Annars ska jagh nog abra vila ut mig och träna på musikprovet som jag har på tisdag och kan ingenting. Annars ikväll ska jag ch mamma fara till pappa och äta plankstek med dom(L) gottigottgott! Sen ska vi åka buss hem eller bil och sova. Annars kanske jag far till Angelina på kvällen igen och sover där! Vi ser väll!
TÅRTA♥
Ha en bra dag!
Hejdå

Kommentarer
Postat av: therese

tack för headern!

2011-04-02 @ 14:25:44
URL: http://wisehead.blogg.se/

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0