Lördag - tävling SRK

Hejsan! Idag har jag varit med Angelina på tävling. Den var på SRK. Hon hade med sig Vanillin. Det var dressyr och hennes ponny är mera mot hoppning men hon är superfin i dressyr också men såklart ska hon bli lite extra taggad i dressyren för hon är som en liten energibomb! Men jag tycker hon var fin idag! Vi åkte hemmifrån halv 9 i morse och kom hem ca halv 4. Så en heldag i stallet blev det! Alltid lika trevligt. Nåär vi kom hem gjorde vi klart i stallet och gick in och la in filmerna sen idag och så cyklade jag hem. Väl hemma började jag med att laga mat och sen ducha. Nu har jag duchat och packat lite saker för ikväll ska jag vara barnvakt till Nam (min granne), hennes mamma jobbar natt så jag ska sova där med hennes dotter. Blir nog roligt. Imorgon kanske jag ska vara med Therese om hon vill det. Annars ska jag säkert vara med Angelina eller nått. Nu ska jag anmäla mig till SRK's 1 maj träningstävling i hoppning! kuligt! =)

Ha det bra!
Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0