Lördag

Hejsan! Jag sov hos Nellie inatt med Angelina, Amanda, Nellie och Michelle. Vi avr uppe lite allt för länge men det var roligt. Jag var livrädd för det var folk nere på vägen som vi satt dom iten fick komma men dom kom ändå och då gick alla ut förutom jag och michelle och dom kom in efter ett tag och vissa glada miner och kanske andra inte lika glada men iaf. Vi har sovit litegrann och jag är inte trött nu så det är ju lugnt. Vi vaknade 11 i morse och åt frukost sen gick vi och dom skulle rida men då skukle holger ut och köra så det bliev inget av så då flytatde vi ut deras kaniner och sen åkte jag med hans hem för han skulle och handla. Nu är jag hemma men ska snart fara till Angelina och fota henne och hennes ponnyer när hon rider lösgörande på dom. Sen ska jag väl hem och bara ta det lugnt hela dagen.
Ha en bra dag!
Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0