Lördag

Hejsan! Skola idag... vi har haft kgb så jag var där och spelade lite musik och det var jätteroligt! fick blir målad också och fin i håret gjorde dom också! Jag fick en hel makeover helt enkelt. Sen for jag hem och packade lite saker sen for jag till ridhuset med  Angelin aoch amanda och fotade och filmade dom när dom hoppade lite högre. Sen fick jag prova rida pikkan också! Hon är superfin! Men det märks att hon är känslig för skänkeln. Men det gick bara finfint! När vi kom hem därifrån bytte vi om och åkte till lottas  salongs invigning i byn. Där fick vi lite saker och lottdragning och modevisning,mat,dryck osv... jag kan fortsätta länge. Sen åkte vi hem med Angelica som var snäll och sjutsade oss hem till Angelina och nu har vi gjort klart i stallet och ätit middag och nu ska jag typ gå och sova för jag är typ sjuk och då måste jag sova mkt men Angelina går och lägger sig typ imorgon om hon vill.



Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0