Kyckling

Hejsan! Nu har jag städat ut mina ridkläder till garaget eftersom det är så varmt ute nu så kan jag byta om där iatället för att skita ner inne. Sen har jag städat lite i garaget utanför ridkläderna. Jag och mamma har avrit och handlat. Vi har ätit jättegod middagsom var thai sak nått. Kyckling var det iallafall och grymt gott! Sen har vi kollat på isen som spruckit upp mera. Och abra varit ute och haftd et skönt. Det är så himla härligt ute nu på våren tycker! Härligt att det inte regnar och så. Snart ska mamma klippa och slinga mitt hår för jag tycker jag har fått slitet här och det känns så frächt efter att man har blivit klippt! Sen blir det mera ljusa slingor tillexempel där hon missade i luggen och lite mera där bak osv! Blir nog fint!
Hejdå!

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0