Hoppspecialen

Hejsan! Skola idag igen. Men det gick bra igår så jag ska nog klara det idag med. Men iaf så har vi lite jobbigare dag idag men jag klarar mig nog. Efter skolan ska jag fara hem och äta middag sen klockan 6 sk ajag fara till ridhuset och hoppas i hoppspecialen som är sista gången före tävlingen som är på söndag. Jag ska tävla mickey och vi ska tävla 60 & 70 cm, lagom höjd för oss tycker jag. Efter det ska jag hem och ducha och sova tror jag. Kanske blir det lite matte också om jag orkar. Men ni får ha en härlig dag så hörs vi senare när jag kommer hem!
mickey♥
Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0